sobota 20. ledna 2018

Tuniky s Elzou a Annou

Během minulého roku k nám domů doputovalo Ledové království a Týnka má novou lásku. Asi jako všechny malé holčičky :) Na podzim jsem prosurfovala všechny možné i nemožné e-shopy a vykoupila poslední zbytek elzových úpletů, které byly k sehnání. A ušila jsem Týnce a neteři k Vánocům tuniky. Tenhle jednoduchý střih mám ráda. Volánek je nasazený na bocích, takže jsou to nejdříve šaty a později tunika přes leginy nebo v létě přes přiléhavé kraťasy. Týnka byla spokojená, ale teď moc není. Potřebuje prostě nutně opravdické elzové šaty (se sukní až na zem, s vlečkou, třpytkami a sněhovými vločkami...). Protože přeci všechny holčičky v jejím okolí princeznovské šaty mají a ona jediná ne. Tak mě čeká šití polyesterové hrůzy... :D V létě ale určitě na tuhle tuniku ještě dojde :)







1 komentář:

  1. Milá Jitko, jsou to parádní kousky. A když si je oblečou obě holčičky zároveň, to bude sounáležitost! A nespokojenost Týnky? S jídlem roste chuť. Ty opravdické Elsí šaty jistě vymyslíš tak, aby to bylo i vkusné! J.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.