úterý 2. května 2017

Softshellová bunda s ještěrkami

Další meta pokořena, Týnka má konečně novou bundu. Ta předchozí jí byla už knop. Novou jsem ušila pro jistotu větší, skoro až moc :) Ale je růžová, tak je Týna spokojená a to je hlavní.

Bunda už je v provozu přes měsíc, několikrát prošla pračkou, ale pořád ne a ne získat nějakou použitelnou fotku. Ráno cestou do školky nebývá teplo  nálada, odpoledne je už bunda jak čuně. V neškolkové dny zas obvykle nevyšlo počasí, abych byla ochotná tahat s sebou foťák.







Na fotkách jsou v vidět taky soft kalhoty, které jsem šila dětem už zkraje jara a věnovala jsem jim samostatné články (Vojtovy tady a Týnčiny tady). A na nohou mají děti barefoot tenisky Bobux Blaze. Jsou super, děti je milují. Asi taky o nich napíšu něco víc později :)





Jak jsem psala, bunda je zatím větší. Rukávy jsem udělala mírně stažené v délce, jen obyčejně pomocí lemovací gumičky. Hezky drží, netlačí a snadno se šije. Dětské bundy šiju čím dál jednodušší a zjišťuju, že to úplně stačí. Týnce rukávy díky gumce hezky drží, ale ona je stejně nejraději nosí "na bubáka".




Zip je mírně šikmý, bunda má jednu prostornou kapsu na kamení a šišky, začištěná je lemgumkou, zip má krytí brady. A nezbytní motýlci vepředu i vzadu. A hlavně je růžová :)









Střih: volně podle Ottobre 4/2014 (k dostání třeba na Pattistudio.cz)
Materiál: zimní softshell z letitých zásob



2 komentáře:

  1. Jitu, ta bundu je skvělá a Ty moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná bundička, taky ji mám v plánu. Pořád si říkám, že teď už je zbytečné ji šít, že bude teplo a pořád je to počasí nějaké vrtkavé:-) A taky jsem časem u dětských věcí mnohé zjednodušila, děti žádné složitosti neocení. Oni jdou po barvě, obrázcích a po pohodlnosti.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.