neděle 27. listopadu 2016

Tepláčky s pandami

Když už se v poslední době výjimečně dostanu k šití, obvykle nemám moc chuť šít věci, které by byly potřeba (softshlellky pro děti do školky, návleky na zimní boty, teplé čepice, soft rukavice atd.) a spíš se mi chce šít jen něco rychlého, pro radost. A tak šiju tepláčky pro Edu. Moc s emu jich po všech sourozencích, bratrancích a sestřenicích nedochovalo, třetí dítě má mnohem víc nového oblečení než jeho straší sourozenci :) A tak vznikly před nějakou dobou tyhle tepláčky s pandami.




Pokračuju v prdeláčkovém střihu z Ottobre 3/2014, který jsem si vyzkoušela na tepláčkách s liškami. Pro kluky mi přijde úplně perfektní a navíc mě baví :) Vel. 74/80 je Edovi zatím velká, ale nevadí mi to.








Fotit Edíka je čím dál těší. Neustále sebou mrská, přetáčí se a koulí do všech stran, a tak většina fotek končí takhle nějak :)



Střih: upravený podle Ottobre 4/2014
Materiál: nepodčesaná elastická teplákovina od terstra.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.