středa 21. září 2016

Čepičky a nákrčníky ze starých mikin

Podzim je tady nejvyšší čas začít chystat čepičky a nákrčníky. Tak tady je malá recyklační inspirace :)

Před nějakou dobou mě sestra požádala o recyklaci několika jejích starých mikin na jarní čepičky a nákrčníky pro její dcerku. recyklace mám ráda. Vrace starým věcem užitek, dávat jim nový smysl... A nejvíc mě těší, když se podaří, že nové věci jsou ještě hezčí než ty původní. No a ušetřit pár korun je taky fajn :)

Protože původní mikiny byly světle šedé, pokusila jsem se jim dodat trochu barvy a rozveselit je různými detaily. U jedné sady jsem využila barevného prošívání původního pasu mikiny a doplnila ve stejných barvách poutka na vršku čepice, patentky a obšití nákrčníku. Druhá mikina byla úplně jednobarevná, tak jsem přidala vzorovaný úplet, našila knoflík  a pohrála si s barevným prošíváním.

Doufám, že budou dlouho a dobře sloužit.














3 komentáře:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.