pondělí 18. července 2016

Pampelišky podruhé


Před nějakou dobou jsem sem dávala fotky pampeliškového kompletu pro jednu malinkou princeznu. Kamarádka si vymyslela na poslední chvíli ještě letní overálek. Bylo to opravdu za 5 minut 12, došívala jsem jen pár dní před porodem. Nedařilo se mi, pořád jsem nebyla spokojená, párala, přešívala... a nakonec se bojím, že je příliš velký a malé vyjde až na podzim :-/ To je tak, když šiju podle nevyzkoušených střihů a ještě je upravuju za pochodu.

Z pruhovaného úpletu jsem ušila ještě leginky jako bonus navíc, ale ty jsem pro změnu zapomněla vyfotit :D

Jako dáreček ušaté kousátko a aby té růžové nebylo málo, tak ještě klip na dudlík (ten byl ale objednaný).

Dostala jsem na šití po metru od každého vzoru a nezbylo prakticky vůbec nic. Tak se mi to líbí :)
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.