středa 13. července 2016

Minimalistické kojící korále


Další z novinek, které jsem zkusila vytvořit v poslední době. Kojící korále jsou nápad, který mě nikdy dřív nenapadl, ale byla bych je hodně ocenila, protože Týnka si při kojení pořád potřebovala s něčím hrát. Obvykle to byly moje vlasy, případně mě štípala a škrábala. Možná by ji tahle vychytávka uspokojila, kdo ví... Eda je zatím moc malinký, takže je vyzkoušíme až časem. 

Vyrobila jsem dvoje, hnědé pro sebe a fialové pro jednu nastávající maminku. A určitě chci vyzkoušet i nějaký jiný typ. Inspirace mám dost :) Můžete kouknout na můj pinterest.





Dřevěná kolečka a korálky dostanete v různých výtvarných potřebách. Já jsem je kupovala na www.svicky.net.

2 komentáře:

  1. Taky mi to přijde jako bezva nápad, byla jsem věčně doškrabaná ostrými nehtíky nebo doštípaná... Bohužel jsem kojící náhrdelníky objevila až v době, kdy jsem už s kojením končila, takže se těším na zkušenost z praxe ostatních:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podobné nápady... Připadám si u Vás jak přes kopírák. Také jsem tvořila, jen kuliček mám o dvě víc, jen nestíhám dávat na blog. Obdivuju jaký jste rychlík! :-) Jen u mě se jako kojící neosvědčily - věším je alespoň do kočáru a tam je to super.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.