pondělí 20. června 2016

Omalovánky Pixel art aneb Co dělám, když bych měla dělat něco úplně jiného...

Je to už nějaká doba, co všechny kolem zaplavila omalovánková mánie. Kdo si po večerech nevybarvuje, jako by nebyl :) mně nějak vybarvování nechytlo. Je to taková činnost pro činnost a to mě nebere. Potřebuju nějaký smysluplný cíl. Což by mohl být ten vybarvený obrázek, ale nějak jsem nenarazila na omalovánky, které by mě fakt chytly za srdce a ty obrázky bych si třeba i chtěla vystavit.

Před nějakou dobou mi můj ze všech nejlepší donesl domů knížku se spojovačkami podle čísel. Znáte to z dětství, spojujete body od 1 do x, až vám vyjde obrázek. Akorát tady je to od 1 třeba do 1685. To je něco jiného, takhle objevovat. Úplně mě to pohltilo a snad týdne jsem nedělala nic jiného. Určitě Vám sem nějakou fotku dám, protože je to fakt super.

No a teď jsem objevila další omalovánkovou novinku, Pixel art. A dostala jsem ji jako zabavku do porodnice. Jen jsem musela jít ještě koupit fixy, protože doma nebyl ani jediná. Jen obyčejné centropeňácké, děti mi je stejně roztahají, rozskřípají, poztrácí a nechají vyschnout. tak ať mi není tolik líto jim je půjčovat.

No a teď si budu muset ušít penál... :D





A tady vidíte, jak to funguje. Obrázky se skládají z malých políček různých tvarů, u obrázku je paleta a vy už si jen vybarvujete podle číslíček a jste děsně napnutí, co z toho vyleze. U naprosté většiny obrázků to fakt nejde dopředu odhadnout.
No, těším se :)
A na ten penál taky :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.