úterý 23. února 2016

Kostičky aneb polštáře na čtení

V poslední době blog flákám (a nejen ten). Jaro v nedohlednu, síly docházejí, jsem ráda, že přežívám :) Nejraději bych se někam zachumlala a vylezla v dubnu... Šiju, ale stojí mě to dost sil. Fotím, ale ne moc a nestíhám fotky zpracovávat. Snad v příštích dnech.

Takže zas pár fotek staršího data, předvánoční zakázky na kostičkové polštářky. Loni jsem jich pár ušila jako vánoční dárky a sklidily úspěch. Přátelé obdarovaných prý nutně potřebovali taky :D Nutno říct, že je chápu, s těmi prvními se mi loučilo nesnadno a taky jsem si jeden ušila. Limetkově zelený, aby mi ladil v obýváku k závěsům :)

Doufám, že se dobře zabydlely a dělají radost.

Látky si zadavatelky (sestra a skoro-švagrová) vybraly u Peony garden. Tenhle e-shop jsem objevila úplně náhodou, když jsem pátrala po dalších vzorech od Echino. Mají krásný výběr, neokoukané věci a dnes a zítra navíc 10% slevu :)




















a ještě pár dalších raději jen v malém - aneb když není světlo a vy to neumíte po tmě, ani dobrý foťák vás nezachrání... :-/


2 komentáře:

  1. Dobrý den, mohu se zeptat, jakou jste použila výplň? Jinak moc se mi líbí Váš blog, ráda sem "chodím" relaxovat :) Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vycpávání používám kuličky dutého vlákna. Zatím se mi osvědčilo nejvíc, neslehává se a necuckovatí po vyprání, takže výrobky hezky drží tvar a zůstávají nadýchané.

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.