sobota 30. ledna 2016

Vítám jaro :)

Někdy před 14 dny, když byl všude ještě sníh a led a děti si užívaly bobování, jsem si na protest proti zimě koupila v Lidlu 3 cibulky hyacintů. Zasadila jsem si je do misky, aby mi připomínaly, že kdes v budoucnu nebude zima a inverze, začne jaro a mně se vrátí energie a chuť něco dělat :)

Aby nebyly ty cibulky na stole tak opuštěné, ušila jsem si svoji první kulatou prostírku. Hyacinty postupně vykvetly a odkvetly, venku už je týden jaro, mně už od Vánoc kvetou moje milované orchideje... no, prostě vítám jaro v lednu :) A zároveň se už teď těším, až si je jednou zapíchnu do své budoucí zahrádky :)






2 komentáře:

  1. Krásné orchideje..........

    OdpovědětVymazat
  2. Prostírka krásná a ty orchideje!!! Tak takhle mi v životě nekvetly... Přeji Ti ať je to čekání na jaro co nejpříjemnější :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.