středa 1. července 2015

#1 Okurková maska

Léto je čas na nezřízené vegetění. U nás je to většinou spíš nezřízené než vegetění. Moc času na veget nemám a moc energie na hraní taky ne. A tak jsem se rozhodla zapojit do Velké letní výzvy s Florentýnou, která slibuje zábavu, dobrodružství a super odměnu pro vítěze. Je třeba každý den splnit jeden úkol, vyhlášený právě pro ten jeden den, a splnění zdokumentovat a zveřejnit. Potřebuju si dávat výzvy, aby se čas od času vytrhla z letargie všednodennosti.

Úkol první, udělejte si okurkovou masku a 5 minut relaxujte

Tu jsem neměla, ani nepamatuju. Vzpomínám s láskou na mamku, jak pobíhala po bytě se slupkou od okurky na čele, my jsme jí ty slupky strhávaly a lepily všude možně :)

Moje dnešní relaxace trvala přesně 45 vteřin. pak mi děti začaly plátky okurky jíst přímo z obličeje. Tak jsem zbylých 10 minut relaxovala s domácím nanukem a četla si časopis o rodinných domech. někdy je třeba udělat si chvilku času pro sebe :)



1 komentář:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.