pondělí 12. ledna 2015

Pyžama s tučňáky

Vojta vyrostl z většiny pyžam. Nová si přál už od léta, kdy poprvé konstatoval, že jsou mu krátké kalhoty. Kovářova kobyla... :-/ K šití jsem se dostala až teď po svátcích. Mám nějaký KOPR, šití dvou pyžam mi trvalo 4 dny. Snad se to zlepší. Doufám :)

Tak má teď dvě nová tučňáčí pyžamka. Látku si vybral, já jsem ráda. Mám jí dost, je skvělá, kvalitní, a na pyžamo se mi moc líbí. A protože s tučňákových úpletů už toho bylo ušito opravdu hodně, vyblbla jsem se s aplikacemi :)




Zelené s tučňáčími kamikaze









A modré s Pac-Manem 






Zelené jsem měla promyšlené už dlouho, akorát voda tam původně nebyla. Tu jsem dokreslovala až na hotové tričko, protože Vojtovi chyběla. nějak se mu nepozdávalo, že by tučňáci skákali hlavou na beton. Možná je to dobře :)

A modré, to byla náhlá inspirace. Manžel objevil nějaký web s vintage dosovskými hrami. Tak jsme vzpomínali na mládí /teda hlavně on, já hrávala akorát prince, lemingy, mahjong a hada). A tak má Vojta pyžamko s měsíčkem (nějak se s tím pampuchem pořád neumí srovnat :D )

Černé linky jsou malované gelovým perem na textil. Ale bude to chtít kvalitní konturu. Příště :) 





8 komentářů:

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.