čtvrtek 26. června 2014

Tuniky "Mum and Me" - Letní louka

Někdy se stane, že celý měsíc šiju jen plínky a na blog není co dávat. A jindy mám pro změnu našito tolik, že nevím, co sem vložit dřív :) O víkendu vyrazili kluci na společnou akci tátů s dětmi a my jsme měli s Valentýnkou dámskou jízdu. Já jsem šila a Týnka se zdokonalovala v ožužlávání všeho možného i nemožného. V neděli a pondělí jsem šila šaty pro Katku, včera jsem se dostala ke dvěma tunikám pro milou zákaznici na přání. Víkendové šití si nechám na později a teď budu pokračovat ve stylu "Mum and me" :)




Když jsem na jaře objevila u Pavly z Chameleona úplety Hilco Letní louka, nezaváhala jsem ani chvíli a rovnou vzala všechny tři barvy. Všechny jsou skvělé, ale tahle zelená je moje srdeční záležitost. Z růžové už vznikly tuniky pro dvě sestřičky, ze zelené plenka a tepláčky "turkáče" a teď tuniky pro maminku a její holčičku. A rovnou ještě jedna tunika a leginky pro Valentýnku, aby jí to nebylo líto :) Je ty fotky jsou zas na nic. Fialová je další barva, kterou prostě neumím.

Tuniky podle střihu Whitney, zadní díl jsem upravila dle přání zákaznice

K malé tuničce si zákaznice přála leginky do kombinace

Leginy mají v předu značku, aby tatínek nemusel tápat, kterou stranou patří kam :)

A rovnou ještě jedny zelené pro Týnku, tentokrát s nařasenými kolínky. Týna ještě stráví nějaký ten měsíc na čtyřech, tak aby nebyly hnedle vytahané.

Tunika mě dost potrápila. Zkusila jsem zase jiný druh aplikace, ale horní úplet se mi při šití vytahoval a výsledek není úplně ideální. Lemování mě zlobilo, musela jsem párat a i tak je proužek v některých místech příliš napružený a látka se krabatí. Musím to ještě vychytat.. Potíž je, že každý úplet chce něco jiného a sotva začnu mít pocit, že už vím, jak moc natahovat proužek, aby to bylo akorát, vezmu jiný materiál a začínám skoro od nuly :-/

Whitney má v originálu  zadní díl "racerback", tak jsem to tak nechala. Na maličkém oblečení to nebývá často k vidění

Fotka na modelce ale nehrozí. Dorostla mi do totálně nefotitelného věku, kdy chvíli nepostojí, neustále zdrhá ke mně nebo pryč, na zádech ji neudržím, na čtyřech uteče, na nožkách ještě není... Tak snad časem. Výhoda tunik je v tom, že nejdřív slouží jako šatičky přes tričko, později jako tunika a nakonec tričko. Takže s námi snad nějakou dobu vydrží :)

4 komentáře:

  1. Ta látka je opravdu tak hezká, že jsem taky neodolala a v růžové variantě ji mám taky kousek doma... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak vše moc hezké, máš zajímavě udělané to lemování.

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, to je pěkný, líbí se mi ta tunička s prostřihy, to je nejdříve ušité a pak jsi to prostříhala?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.