středa 7. května 2014

Dvoubarevné kapsovky - fotonávod a střih

Po velmi dlouhé době jsem konečně dodělala slíbený fotonávod a střih na dvoubarevné kapsovky. K prodeji je u mě na Fleru a taky tady :)




Střih je zpoplatněný - vytváření mi zabralo hodně času, kterého nemám nazbyt. Komu se nechce platit, může využít můj fotonávod na starší verzi kapsovek, případně jakýkoli z mnoha free střihů, kterých je různě po internetu mraky :)

Plenka je jednovelikostní, sedí většině miminek od narození po nočník. Zkracuje se pomocí patentků na bříšku. Zapíná se na suchý zip a je opatřená "protisuchy". Součástí je podrobný fotonávod a střih v PDF.
Postup na šití vkládacích savých jader není součástí.
Střih jsem ladila na svých dětech a vylepšovala podle postřehů zákaznic, takže by měl být opravdu "vychytaný".

Doufám, že se bude líbit :)

3 komentáře:

  1. Gratuluju k e-shopu :-). Aspoň tedy přepokládám, že je nově založen, dosud jsem o něm nevěděla. A až se prokoušu svým šicím seznamem k plínkám, návod a střih na kapsovky si určitě koupím :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to spíš organizační systém v rámci úspory času se smolením faktur :) Ale zatím mi to čas moc nešetří :D

      Vymazat
  2. "modrní" je pod názvem. Taky gratulace. Vypadá hezky!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.