neděle 10. února 2013

Můj první šicí kolotoč

Rozhodla jsem se zapojit se do prvního kola šicího minikolotoče v šicí diskusi na eMiminu. Všechny jsme šily na stejné téma - patchworkový polštářek v jarním ladění - a na konci poslaly hotový výtvor vylosované švadlence.
Patchwork není zrovna moje hobby, v životě jsem ušila jen jedinou věc - hrací deku pro Vojtíka. A braly mě u toho mory. Ale mám ráda výzvy, takže jsem se rozhodla zapojit. Byl to tedy můj druhý patchworkový počin v životě. A po pravdě mě braly mory ještě mnohem víc než u té deky. A takhle nakonec polštářek dopadl.


A ještě detail sovičkové aplikace (ze sovičky se vyklubal spíš potápěč...)


Polštářek putoval k Winnyfred do Jizerských hor a doufám, že udělal radost. K nám dorazil tenhle úžasný polštářek od Sati. Vojtík z něho byl nadšený a pořád ukazuje ptáčky na stromě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.