pondělí 8. října 2012

Z mého archivu - muchláčci


V poslední době mám nějakou šicí krizi. Nemůžu se k ničemu pořádnému dokopat. Leží mi tu rozpracované věci, do kterých se mi nechce, které ale musím dokončit, protože jsem to slíbila... Než budu mít něco nového k vyfocení, podělím se s vámi alespoň o pár fotek ze svého archivu šicích výtvorů.
Když by Vojtík ještě malinký, ušila jsem mu mazlíka – muchláčka do postýlky. Vymýšlením jsem strávila spoustu času, druhá spousta času padla na vymyšlení hlavičky. Šila jsem z bambusového aksamitu, který jsem si nakoupila na plínky, a z obyčejných blavln ze zbytků od Mráze. Bambusový aksamit je úžasně ňuchací. Bavlny jsem použila na další šité hračky, takže to k sobě v postýlce hezky ladí :) 



 Na jaře se kamarádce Marušce narodil synek a jako dárek dostal muchláčka pejska a k němu do sady žužlací miminkovský balónek.



Balónek a hlavy muchláčků jsou vyplněné dutým vláknem a balńek má uvnitř chrastítko. Chrastící a šustící komponenty do hraček jsem vykuchala z různých hraček, které jsme podědili, ale nesplňily moje přísná kritéria na zachovalost a estetiku. Takhle zrecyklované ale slouží skvěle :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.