čtvrtek 18. října 2012

Kalhoty kostkáče

Kačka si u mě objednala dvoje stejné hrací kalhoty pro své dva synky. Látky  si vybrala sama v Dačicích v Prioru, na mně bylo jen ušití. Chtěla úplně obyčejné kostkáče se zdvojenými koleny a zadkem a jednoduchou kapsou na kapesník. Střih jsem si udělala od ruky podle kalhot, které klukům sedí. Kalhoty jsou z kostkovaného kanafasu a obyč hnědé bavlny, takže jsou hezky pevné a odolné. Měly by bez problémů zvládnout veškeré klučičí aktivity.  Pro jistotu jsem ale všechny švy ještě jednou prošila zvenku a šev v rozkroku zpevnila dvojitým prošitím.



Kapsu jsem tentokrát udělala větší a všila ji z jedné strany do švu. Obyčejné košilové kapsy jako na mých předchozích kalhotách (tady) jsou sice hezké na ozdobu, ale kluci musí mít na podzim větší kapsu na kapesník.
 

Oboje kalhoty mají pas do gumy. Aby klukům déle vydržely, použila jsem dírkovou gumu na knoflík – geniální vynález k šití pro děti a těhotné ;)



 Nohavice jsou na stahovačku. Je to zase změna oproti ohnovacím nohavicím, navíc není na první pohled jasné, že kalhoty zatím čekají, až do nich majitel doroste :)


 Protože se kalhoty od sebe liší jen velikostí, přidala jsem do každých obrázek jako poznávací značku :)


2 komentáře:

  1. Ty gate jsou naprosto dokonale. Synkum se moooc libi a tatinkovi taky. Nemela bys tam jeste jedny o par cisel vetsi? klidne bez obrazku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám už dost látky. Leda udělat je inverzní, to by stačilo koupit hnědou. Tu seženu bez problémů. Tu kostkatou už asi další neseženu :(

      Vymazat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.