sobota 15. září 2012

Ochladilo se...

Ze dne na den se ochladilo a podzim nás zastihl naprosto nepřipravené. Nemám pro Vojtu ani jedinou čepici. Než jsme odpoledne vyrazili ven, spíchla jsem jednu bleskovou čepičku.



A když už jsem byla v tom, přidělala jsem k ní ještě papučky. Estetika není nic moc, hlavní je funkce. Vojtík si totiž s neutuchajícím nadšením neustále svléká ponožky a tak je věčně bosý. Ještě před pár dny to bylo jedno, ale včera mi při pohledu na teploměr bylo jasné, že teď už to nepůjde. Botičky si buď sundavá taky, nebo mu nedrží a padají. Tyhle ponožky/ papučky mají kolem kotníku náplet a v něm pro jistotu ještě šňůrku, takže opravdu drží jak přibité. Budeme nutně potřebovat ještě několikery a pro jistotu v nějakých praktičtějších barvách :)



Čepka i papučky jsou z heboučkého bambusového francouzského froté z Šijem dětem. Spíš než froté je to tenoučká teplákovina. Moc příjemná a jemná látka v přírodní krémové barvě, ideální pro malá miminka. Střih je můj vlastní jen tak od ruky.
Pokus o nafocení obojího na modelovi nebyl příliš úspěšný. Fotit devítiměsíčního raubíře, pro kterého je největší zábava uzmout popruh od foťáku, je totiž v podstatě nemožné. Použitelná fotka čepičky se prostě nepodařila :( A pokud jde o papučky, posuďte sami...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za návštěvu a za komentář :)
Všechny reakce mě moc těší a podle možností se snažím i odpovídat.